سئوال من از شما هر کی جواب نده نا مرده

اولش اینکه تا اخر بخونش .

سلام خوب هستین ؟

منم خوبم ؟

چه خبر ؟

خوشی ؟

دوم از همه بگم هر کس به این پست جواب بده و نظر بزاره برام منم بهش سر میزنمو براش نظر میزارم براش و خوشحال میشم هر روز بهم سر بزنین .

سئوال من از شما اینه که ؟ علایق شما برای اینکه یک پسر ایرونی یا دختر ایرونی هستی چی هست ؟ اصلا دوست داری که تو ایران زندگی کنی یا نه ؟

دوست داری که تو ایران به دنیا می اومدی یا نه ؟؟

خوشحال میشم جوابشو بدی ؟

هر کی اومدو این پستو دید نظر نداد خیلی نامرده . البته به کسی بر نخوره ها

آخرشم که دست شما درد نکنه



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت15:11---28 اسفند 1393
ن بابا دیگ پرسیدن نداره ک خخخخخخخخخخخ

طالب عبودی
ساعت13:38---9 بهمن 1393
دوست دارم یا ندارم.جای خود ایرانی هسنم .
امددنم به این دنیا و کجا به دینا امدم.این دسته من وتو نیست. دسته پدر ومادر.

از شما متشکرم. عزیزم
پاسخ:اره راست میگی ممنونم که سر زدی


sobhan
ساعت13:03---9 بهمن 1393
سلام خوشبختانه انگشت کوچیکم درد نمیکرد کلیک کردم خخخخخخخخخخخوبلاگ خوبی داری
پاسخ:ممنونم بازم به من سر بزن


mahdi.kalantari
ساعت12:57---9 بهمن 1393
مطابت عالیه
پاسخ:ممنونم


بهار
ساعت17:49---6 بهمن 1393
من ن دوس داشتم تو ترکیه آنکارا ب دنیا میومدم
پاسخ: خخخخ چرا بهار جون


♥مهدیه♥و♥محمد صالح♥
ساعت21:20---1 بهمن 1393

این منم ایران هم وطنم چرا از این که تو کشور ایران به دنیا اومدم ناراحت باشم


پاسخ:ممنونم مرسی به خاطر بازدید


مجتبی
ساعت23:04---10 دی 1393

این نه منم من نه من منم من
ذره ی خاک این وطنم من هییییییییی
ایران خاک دلیران ایران کنام شیران
ایران همیشه جاویدان .
خوب بود؟

پاسخ: سلام داداش مجتبی دمت گرم خیلی خوشم اومد باز هم به من سر بزن خوشحال میشم

. داداش ادرس وبتو میزاشتی تا بهت سر بزنمو واست نظر بزارم خوب



SOGOL
ساعت21:47---10 دی 1393
IRAN BE IN KHOUBIIIIII
VALI ENGLAND BEHTARE
پاسخ:مرسی از نظر نازنت بازم به من سر بزن
پاسخ:لطف کنین ادرس وبم بزنین تا بهتون نظر بدم


مریم آفرینش
ساعت21:44---10 دی 1393
معلومه که از اینکه یک ایرانی هستم و در ایران به دنیا اومدم و دارم توش زندگی میکنم خوشحالم هیچ کجا مثل وطن خود انسان نیست من از کشورهای خارجه خوشم نمیاد چون در اون کشورها امنیت کمو خطرناک است چرا عاقل کند کاری که بعد خورد پشیمانی؟

به منم سر نزنی و نظرتو نگی نامردی پسر ایرونی
پاسخ:سلام مریم جان نظر خیلی خوبی بود خوشم اومد باشه میام نظر میگم و لینکت میکنم


مبیلی
ساعت21:07---10 دی 1393
آره راضیم.مگه چشه؟؟؟
مسلمون که هستیم مامان و بابای خوب که داریم
دوستای خوبم داریم
زندگیمون میگذره
خیلی خوبه
دیگه چی میخوایم؟؟؟؟
حالا بگذریم که دربعضی موارد زیادی محدودیم ولی همش واسه خاطر خودمونه

حالا بیا سربزن باید پنج تا نظر بذاری این همه حرف زدم واست
پاسخ:باشه چه خبره پنج تا


§§ما پنج نفر§§
ساعت22:22---6 دی 1393
slm
vatan paraste shadidam v asheghe Iranam v khoshhalam k to Iran b donia oomadam
b nazar mn rabete dokhi v pesar chiz badi nist belakhare adaman v mitonan ba ham dost shan darvaghe hagh daran ba ham dost shan !!!

پاسخ:ممنونم پاسخ دلگرم کننده ای بود لینک شدید


سلام
ساعت22:05---6 دی 1393
من از ایرانی بودن و آریایی بودنم راضی ام و هرجا که باشم با افتخار اسم کشورم رو میارم.
مهم نیست تفکر دنیا چیه مهم اینه که من چی میخوام و جی دوست دارم.
پاسخ:آفرین ممنون به خاطر نظر ارامش بخشت


فاطمه هاشمی
ساعت21:28---6 دی 1393
من از اینکه دخترم واقعا خداروشکر میکنم ایران هم خوبه اما خوب بعضیا توایران رفتارای خیلی بدی دارن کلا اکثریت بی جنبن

سر بزنیا
پاسخ:lمنونم به خاطر بزادیدتون و نظرتون خیلی خوب بود ، در ضمن لینکتون کردم شما هم منو لینک کنین


روشا
ساعت21:28---6 دی 1393
سلام من خوشحالم که تو ایران به دنیا اومدم
ورابطه دختر و پسر هم چیز خوبی نیس داداش
به منم سر بزن.
پاسخ:آفرین به شما دختر خوب ایرانی شم ، در ضمن لینک شدید باز هم به من سر بزنین


hasan
ساعت21:28---6 دی 1393
سلام خوشحالم که تو ایران به دنیا اومدم ر راضی هستمموفق باشین
پاسخ:ممنونم داش حسن نظرتون خیلی خوبه لینکتون کردم خواستی منو لینک کن بهتم سر زدم وب خوبی داری


سلام
ساعت20:58---6 دی 1393
سلام من خوشحالم تو ایرانم و تو ایران بدنیا اومدم به نظر مندوستی دختر و پسر خوب نیست تا وقت ازدواج
پاسخ: دست شما درد نکنه و به نکته خیلی خوبی اشاره کردید باز هم به ما سر بزنید .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 6 دی 1393برچسب:سئوال من از شما, | 20:45 | نویسنده : mahdi |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • کانکس